Club Tennis Vic

des de 1948

Salutació del president

Benvinguts a la nova web del Club Tennis Vic, un club que des dels seus inicis l’any 1948, es va fundar amb la finalitat de practicar i divulgar l’esport amb una vocació clara de servei a la societat, formant esportistes des de la base i participant en competicions a través de les seccions federades.

La pàgina web que en aquest moment esteu visitant vol ser una porta més per a la comunicació i relació entre el Club i els seus socis. Una finestra pels que s’hi acosten i puguin veure i viure l’esperit del CT Vic, la seva activitat i la manera de treball que ens mou a tirar endavant al dia a dia.

Volem facilitar la pràctica dels nostres esports, tant des de la vessant ciutadana o de lleure com en les seves vessants competitives. A través d’aquest portal, volem que socis, aficionats i simpatitzants trobin la informació que desitgin al voltant del nostre club, des de les últimes notícies relacionades amb el club, així com conèixer els horaris i les diferents activitats socials que es facin a les instal·lacions del CT Vic o que tinguin referència amb el nostre club.

Internet és la principal via de comunicació per arribar a qualsevol part del món, i per tant, el millor instrument per donar a conèixer l’important creixement que l’entitat està experimentant als darrers anys.

Us convidem a visitar la nostra pàgina web, així com les instal•lacions del club per conèixer-nos millor. Sigueu benvinguts a aquest nou projecte.

Miquel Vilardell Ynaraja
President del Club Tennis Vic

Miquel Vilardell Ynaraja - President del Club Tennis Vic

La junta directiva

Junta_Directiva_Club_Tennis_Vic

President
Miquel Vilardell i Ynaraja
Vice president
Ramón Juvany i Blanch
Secretari
David Oliva i Martinez
Tresorer
Antoni Pladevall i Mir

Vocal (àrea obres i serveis)
Ramon Juvany i Blanch

Vocal (àrea comunicació)
Anna Fàbregas i Badia

Vocal (àrea social)

Vocal (àrea pàdel)
Rosa Vila i Pujol
Josep Orriols i Fàbregas
Marc Canals i Bover

Vocal (àrea tennis i escola de tennis)
Miquel Parés i Lopez
Eduard Comerma i Torras
Josep Camps i Surinyach

Vocal (àrea petanca)

Vocal (àrea de piscina)

Tour Virtual

La història del Club Tennis Vic

Els precedents

A principis de segle, és, a les cases d’estiueig i masies d’algunes famílies vigatanes on s’instal·len les primeres pistes de tennis, (anomenades llavors lawn tennis), que eren concorregudes per amics i familiars.  En una d’aquestes pistes particulars es van formar les germanes Marnet, Mª Lluïsa i Lolita, que van perfeccionar el seu tennis a Barcelona on, la MªLluïsa va esdevenir una llegenda.

Però és amb l’impuls de l’Esbarjo Dominical Marià, (entitat esportivo-catequísta creada pel Bisbat de Vic el 1913), que el tennis va prendre un to més popular. Fins i tot pels vols de 1930, i per iniciativa d’una colla d’aficionats, s’habilità la plaça braus de Vic com a pista de tennis que resultà tennir una més que notable qualitat.

El naixement

L’11 d’abril de 1948 s’inauguren oficialment les instal·lacions situades al terreny del carrer Verdaguer, (cedit de forma gratuïta pel Sr.Francisco Arumí i Fargas), en el mateix indret on hi havia hagut l’entitat “Vic Esport”.

La consolidació i maduresa

L’any 1960 el Club es va traslladar a les instal·lacions de l’Estadi, i és llavors quan s’aprofita per confirmar la seva inscripció a la Federació Espanyola de Tennis i també a la Federació Catalana de Tennis. A més, s’elaboren els estatuts, que s’han anat adaptant fina a l’actualitat.

Les instal·lacions actuals

El 1969 el Club va començar a funcionar amb 3 pistes de terra batuda. Després es van construir 3 més d’una superfície que permetés jugar al tennis tot l’any i seguidament la pista poliesportiva amb els corresponents vestidors, el frontó, el fron-tennis, la piscina i els vestidors generals.  La resta de pistes es van anar construint, 3 el 1971, 1 el 1974, un altre el 1975, 3 el 1976, 1 el 1977, 1 el 1982 i finalment l’any 1985 es van completar les 18 que existeixen avui en dia.

El xalet es va començar a construir el 17 d’abril de 1972 i es va inaugurar el 23 de juny de 1974. Des de llavors les tasques de manteniment i embelliment del Club ha estat un dels principals objectius. L’any 2002 es van construir 2 pistes de pàdel amb la paret de vidre que permet una visualització perfecte des de qualsevol localització preservant de manera especial tot el seu entorn i aportant un respecte total a l’estètica de la zona enjardinada. L’any 2009 es van ampliar fins a 4 i el 2011 fins a 8.

L’any 2006 es van construir la piscina coberta i zona d’aigües (jacuzzi, sauna i bany de vapor). Amb aquesta nova instal·lació s’ha aconseguit ampliar els serveis.

Els presidents del Club Tennis Vic

President1