DentalVic630x420

Una boca sana per a tots els socis del club

Benvolgut /da amic/ga.

Des de Dental Vic ens plau informar-te dels avantatges dels que a partir d’ara gaudireu tu i els teus familiars directes a la nostra clínica odontològica, gràcies al conveni que hem signat amb el teu club i que preveu unes condicions preferencials pels seus socis.

Gràcies a l’acord subscrit amb el Club TENNIS VIC,

1. Tu i els teus passeu a ser beneficiaris d’un descompte permanent d’un 10% en tota la nostra gamma de tractaments bucodentals.

2. Amb plans de finançament a la teva mida, sense interessos i sense preocupar-te de res, doncs nosaltres ens encarreguem de la tramitació.

Des de Dental Vic us oferim tot allò que necessiteu per a la vostra salut bucodental, amb preus competitius i el compromís amb la qualitat i el servei personalitzat propis d’una clínica capdavantera, dotada de totes les especialitzacions i sense intermediaris. Dental Vic no som una franquícia, sinó una clínica moderna que practica una odontologia honesta, com la de tota la vida.

A Dental Vic i pel fet de formar part del Club TENNIS VIC

· Gaudiràs d’una diagnosi inicial gratuïta (que inclou exploració per part de l’odontòleg, radiologia diagnòstica i una higiene bucal, tot inclòs).

· Des d’una filosofia de servei integral, t’oferim el que et cal i només allò que et cal, posant al servei de les teves necessitats totes les nostres especialitats, tant de salut com estètiques, i la professionalitat del nostre equip humà.

· Volem facilitar-te la vida, i per això la nostra clínica romandrà oberta per a tu de dilluns a divendres de 9 a 14h i de 15 a 20h, i els dissabtes de 9 a 14h.

T’adjuntem un full informatiu amb més detalls sobre els nostres serveis. Trobaràs més informació a www.dentalvic.com. Per qualsevol dubte o consulta, no dubtis a trucar-nos

al telèfon 93 737 70 00, o apropa’t a la nostra clínica, a la Ronda de Francesc Camprodon, 40, de Vic.

Estem al teu servei.

PrestacionsDentalVic