catclean
OfertaCatClean3

Tarifes especials pel rentat ecològic del teu automòbil

Com a soci del Club Tennis Vic pots gaudir de descomptes exclusius pel rentat ecològic del teu automòbil a CatClean!

Rentat exterior més encerat, eliminació de mosquits, neteja de llantes, neteja de rodes més pas de rodes, aspiració, neteja més lluentor de quadre de comandament, volant i portes, hidratació de gomes i plàstics, neteja de tapisseria, neteja de sostre, desinfecció i desodoració amb ozó …etc.

Consulta aquí les tarifes!

Per poder gaudir del descompte, cal que t’acreditis mitjançant els següents documents:

• Carnet Virtual que trobaràs a APP del Club Tenis Vic descarregada en el mòbil i el DNI.
  • Document que acrediti la condició de soci (ja sigui document que us poden fer a recepció, o bé el rebut bancari del Club) i el DNI.